Főbb karakterek /kiegészítés
MiLicia Parancsnok
Tavalyi évben másodparancsnoki, és rajparancsnoki szerepben tűnt fel ahol jól megállta a helyét.
A területen maradt Milicista egység kinevezte őt A Parancsnokuknak.
Kiderül hogy hogy végzi...
Vajon kiállja a próbát, és megóvja az embereit a rájuk leselkedő veszélyektől?
Meglátjuk...
Doktornő
A Parancsnok megmentésének bukása után kivált a MiLicia egységéből, azóta a Nepperrel, és Kereskedővel együtt dolgozik a minél nagyobb profit érdekében.
Korruptabb lett mint valaha képzelték volna, ha nem úgy viselkedik a hozzá érkező ahogy megérdemli gondolkodás nélkül megöli bárkiről legyen szó.
Pártatlan, bárkit ellát a megfelelő fizetség fejében...

Tartózkodási helye: KERESKEDŐHÁZ rendelőszoba (Térképen jelölt épület)
Rendelési idő: 10:00-20:30, a két időpont között vehető igénybe az orvosi ellátás
Ha valaki találatot kap, de nincs nála medic szalag akkor kivérzési időn belül (kb 10 perc)
elkell juttatni az orvoshoz, aki "ellátja" a sérültet.
Ha nem sikerül kivérzési időn belül ellátni akkor irány az éledési pontok valamelyike.
Az orvos korrupt, így pénzzel lelehet fizetni a gyorsabb, és jobb ellátás érdekében.
Ha valaki pl két szalaggal érkezik az orvoshoz akkor megfelelő pénz ellenében az orvos meggyógyíthatja.
(Leszedheti a szalagot a sérültről, így újra "egészségesen" indulhat vissza a dolgára)
A gyógyítás sebessége a fizetség mértékével gyorsulhat.
Ha keveset fizet akkor akár dobókockával dönthet az orvos az ellátás sebességéről,
arról hogy meddig kell gyógyulnia a betegnek nála.
Több pénzzel, ha egyest dob a kockával akkor 5 perc, és meggyógyult
(2-es 10 perc, 3-as 15 perc..stb)
Kevesebb pénzzel, ha egyest dob a kockával akkor 10 perc, és meggyógyult
(2-es 20 perc, 3-as 30 perc..stb)
A kért pénz mennyiségét az orvos határozza meg...
Az Orvost illik megtisztelni, így a fegyvereket ürített állapotban, és a tárat kivéve lehet csak belépni hozzá.
(A rendelőben szigorúan tilos a betegeknek a fegyverüket használni,
"magyarán hiába is van náluk, nem használhatja" belépés előtt az őrségnek "leadta")
Fegyvert, saját felszerelést másik játékos nem vehet el, nem kényszeríthet átadásra...stb
Így az őrségnek átadott felszerelés a játékoson marad fizikálisan, de azt a távozásig nem használhatja, jól látható helyen kell tartania.

Missy az "új" Nepper
Keveset tudni a kilétéről, egy biztos hogy érti a dolgát
Imádja a pénzt, drogokat, fegyvereket, és a "minden" mással való üzletelést...
Mr Long teljes bizalmát, és vendégszeretetét élvezni.
Úgy tudni régóta a kereskedőházban tevékenykedik, mióta az egykori Nepper eltűnt azóta ő csinálja ez ezzel járó dolgokat...
Nepper Szabályzat:
Tartózkodási helye: KERESKEDŐHÁZ (Térképen jelölt épület)
Elérhetőségi idő: 10:00-21:00, a két időpont között köthető üzlet a Nepperrel
Neppertől beszerezhetők, játékon használatos kellékek (piktogrammokkal ellátott eszközök)
pénz, fegyvertartási engedélyek, információk egyes csoportokról...stb
Neppert kirabolni, szigorúan tilos! A testére szerelt bomba lehetetlenné teszi.
Ha mégis valaki megpróbálja akkor az számoljon az azonnali halállal.
(Inkább meghal a nepper mintsem hogy az áruit elveszítse!)
KERESKEDŐ "Mr Long"
Nem szabad benne teljesen megbízni de ha elakarsz valamit érni kénytelen leszel. De azért hátat ne fordíts neki...
Ő irányítja a város kereskedelmét, szinte mindenről tud.
Sokan dolgoznak neki.
Neki szinte mindent ellehet adni, persze annyiért amit ő ad érte....
Pénz, emberkereskedelem, korrupció....
Mindent, és mindenkit megszerez csak legyen elég pénzed...
Őt nem érdemes megtámadni, tőle mindenki tart...
Egyes híresztelések szerint Mr Long eltűnt a városból...
Helyére egy sokkal korruptabb ember állt...
Vajon ki lehet ő?
A Kereskedő Szabályzat:
Tartózkodási helye: KERESKEDŐHÁZ (Térképen jelölt épület)
Elérhetőségi idő: 10:00-20:00, a két időpont között köthető üzlet
Tartózkodási helye változhat, a városban bárhol feltűnhet, de nem ajánlatos megtámadni őt.
A kereskedőtől szinte bármit be lehet szerezni. Szinte minden jó üzlet vele megköthető.
Emberkereskedelemben, és pénzügyekben őt érdemes keresni.
Tejhatalma van, tőle minden frakció tart. Hatalmas vagyonnal renelkezik.
az öreg Vándor "Papi"
A város egyik legrégebbi lakója, a Vándorok vezetőjének is tekinthető. Nagyon sokmindent tud, sokat megélt már...
Minden frakcióval voltak már összetűzései, de mégis sok hasznos tette is volt.
Bízni csak mértékkel szabad benne, egyik szemed mindig legyen rajta.
Információi sokat érnek, de nem adja őket olcsón...
A harmadik részben a nap közepén eltűnt azóta nincs róla információ. Senki se tudja hova lett, elment, meghalt, vagy csak álcázza magát?
Vajon mi lehet az igazság?
Ebben a menüpontban a játékban feltűnt főbb karakterekről találsz pár információt...

Lények sebezhetőség szabályzat:
Minden lénynek megvan az adott sebezhetősége, az hogy mivel lehet hatástalanítani.
Viszont a lények nem halnak meg, csak adott időre lebénulnak. Ha az előírt fegyverrel kapnak találatot akkor 60-120 másodpercig elfekszenek, eldőlnek...stb majd az idő letelte után felkelnek, és folytatják tovább útjukat.
NEM BIZTOS HOGY 1-2 TALÁLAT ELEGENDŐ AHHOZ HOGY
AZ ADOTT LÉNY MEGBÉNULJON!
VANNAK AMIK SZÍVÓSABBAK!
A lényeket nem lehet megölni, csak megbénítani, ami épp elég arra hogy az emberek elmeneküljenek.
Sakkban tarthatók a lények pl: ha földön fekszik az adott lény akkor a kb 2 méterről a rá hatásos fegyvert fogva biztosított az elvégzendő tevékenység.
HA A MEGBÉNULT LÉNYHEZ TÚL KÖZEL MEGYÜNK,
VAGY TÚL NAGY ZAJT CSAPUNK ELŐFORDULHAT
HOGY ELŐBB MAGÁHOZ TÉR, ÉS NEHEZEBB LESZ ISMÉT LETERÍTENI!
INKÁBB KERÜLJÜK A LÉNYEK KÖZELSÉGÉT!
Szigorúan tilos a lényeket fejbe lőni. Törekedjünk a testlövésre!